Tuesday, July 21, 2009

Dua bulan je lagi,


Kamilah Power Rangers.


Erk. Muka2 sume orang agak pelik di situ. Ni la antara dalang-dalang yg menyebabkan kesengalan saraf otak aku semakin bertambah stiap hari. (Kecuali yang kat tengah tu) Tak caye sudaa. Spatutnye ade lagi 2 orang, tapi biase la diorang tu kuat sangat merayau. Hoh.

Eh, baru aku prasan yang aku tak penah letak gamba kat skola dalam blog ni. Hmm let this be the first then~

Aku sbenarnye online skejap je ni. Sesaje nak bitau, aku dah bertekad nak tinggalkan internet! terpakse kene AWAY utk beberapa minggu. PMR beb. Study study. Tapi kalau aku ada masa, aku jenguk2 la jugak blog sengal ni nanti. Huhu.

Tu jelah rasenye. Tolong jagekan blog ni bile aku takde nanti yee. Hua2 pape jela. Doakan aku 9A's PMR tau. Amiiin.

p/s: Gambar atas tu ditangkap & dicilok senyap2 dari henset Mynah yang tgh syok bergosip kat luar kelas. Lalala.
p/p/s: Aircond kat dalam gambar tu skarang da jadi HEATER. Serius tak tipu kan Tymah?
p/p/p/s: Diorang tu tetibe nk tngkap gambar skali sbb aku bitau yang aku nk masukkan dlm blog. Haha gedik punye pasal.

4 comments:

Monkey D Luffy said...

oho

semoga sukses adik

Maya MoRay said...

// Monkey D Luffy:
haha , thanks2

Anonymous said...

oh,kamera minah rpenye.
vga.

Maya MoRay said...

// Anonymous:
erk . dhtu nape klo kamera mynah ?