Tuesday, August 12, 2008

Aku nerd?

Ahhh first day pakai spek pegi skula. Mmg benci gile harinie, HAHA. Tu yg aku nk cite kat korg nihhh. Bace la baekbaek yea! Ahaks.

Aku naek bas spt biase arini. Mulenye meenah ngan kak shikin tk prasan, tp ttbe dorg nmpk. Meenah la trutamenye, die terjerit2 mcm org gile. "Wei maya ko lawa gile doh pakai spek blablabla." Kahkah mngarut je. Liyana mcm biase je, alah tau2 la die tu kn.

Sampai kat klas, mule la sesi bergosip banat 2iR. Mulenye mcm bese je sembang2 skali, tp time tymah bru msuk die ckp, "Aik maya pakai spek nmpk?" Pastu malia kat seblah aku pn pndg aku. Die bwt muke trkjot die tu n then ckp die bru jek prasan. Ape la die tu. Duk sblah pn tk prsn. Hee.

Kebetulan hari tu tymah mcm gile sket. Die ckp die start bela kumbang pastu die tnjuk kat kitorg. HAHA tahpape bdk tu. Die ltk kumbang yg die jmpe kat umah tu dlm bekas Mr Potato yg kcik. So kitorg kasi la name kumbang tu Teto.

Blaja ni blaja tu sampai la aku ngantokk. Time cekgu tkde dlm klas, Encik Radio Lebar ajak banin bergosip. Biase laa, die tu kn mcm ppuan sket. Mengalahkan ppuan pn ade. Aku yg tgh lyn Teto pn terdgr die ckp kuat2. "Korg tau tk? Ariniey ade sorg nerd bru dlm klas kite nie."

Cis! Aku pn bwt la gaye tklyn aku tu. Ttbe Mr Goggle ckp prlhn2 tp aku blh dgr jgk, "Agak besar ye spek die." Encik Radio lebar plk jwb, "Ahhh kau. Spek ko ttp yg plg bsr dlm klas nih!" HAHA aku lega gak time tu. Tp dlm mase yg same aku geram sbb die pggil aku nerd. Papejela kau.

Time rehat plak, die ejek lg aku mcm katak puru, "NERD! NERD!" Argh penyibuk. Time balek pn die ejek mende yg same. Last2 malia tnye aku cmne first day aku pakai spek kat skula. Aku smestinye jwb, "Bule tlg pijak spek aku tk?"

Haaaa tu je. See yaaaaa.

No comments: